Webinar: Poslovanje z Združenim kraljestvom

Kdaj 11:00 - 12:00
Kje online

Nadaljujemo s serijo brezplačnih webinarjev z namenom seznanjana družb in posameznikov o zakonodajnih okvirih čezmejnega izvajanja dela in opravljanja storitev v in iz Združenega Kraljestva. 

Vabljeni, da se nam pridružite na webinarju
v četrtek, 13. marca 2025, med 11. in 12. uro.

Skozi primere iz prakse vam bomo posredovali informacije:

  • o ključnih vidikih migracijskega sistema v Združenem kraljestvu, vključno z vizumskimi zahtevami za podjetja in posameznike, pomembnimi vidiki pri napotitvi delavcev v Združeno kraljestvo in morebitnimi prihodnjimi reformami na področju migracij,
  • kdaj za družbo ali posameznika nastane obveznost ter o načinih poročanja dohodka iz tujine (vključno z obveznostjo lokalnega obračuna plač) v Združenem Kraljestvu ter
  • o situacijah, ko tuja družba s svojo prisotnostjo na trgu Združenega Kraljestva za davčne namene kreira stalno poslovno enoto.

Govorci:

  • A Tax International in Carpenter Box – strokovnjaki za čezmejno obdavčitev in skladnost z zakonodajo
  • Howard Kennedy LLP – John Kiely, vodja oddelka za migracije

John Kiely ima več kot 12 let izkušenj s svetovanjem podjetjem, podjetnikom in posameznikom z visokim neto premoženjem v zvezi z migracijskimi zadevami v Združenem kraljestvu. Njegovo strokovno znanje zajema različne kategorije vizumov, vključno z vizumi za kvalificirane delavce, globalno poslovno mobilnost in športnike.

Webinar je namenjen podjetjem in posameznikom, ki se želijo seznaniti z zakonodajnimi okviri različnih načinov čezmejnega opravljanja dela v Združenem Kraljestvu in bo potekal v angleškem jeziku. Webinar organizirata Britansko-slovenska gospodarska zbornica in SPIRIT Slovenija v sodelovanju s svetovalnima družbama A Tax International in Carpenter Box.

Pozivamo vas, da ob prijavi navedete konkretna vprašanja, s katerimi se soočate pri poslovanju z Združenim kraljestvom, le tako bomo lahko spletni seminar aktualizirali in ustrezno prilagodili.

Partnerji dogodka
Partnerji dogodka